Despre Dacic Cool

Despre Dacic Cool (81)

Sambata, 28 Iulie 2012 10:22

Esti roman? Cumpara romaneste!

Scris de Cecilia Caragea

Ideea magazinului online Dacic Cool ne-a venit in urma nenumaratelor mesaje pe care le-am primit de la cititorii nostri, mesaje prin care ne intrebau cum pot gasi produsele prezentate pe siteul Dacic Cool. Comertul online a inceput sa ia avant si la noi. Si este firesc, caci el ne ajuta sa castigam timp, este mult mai comod si mai eficient. De aceea, am considerat ca pe langa serviciul de a ne informa cat mai corect cu privire la calitatea si eficacitatea diferitelor produse este important sa le putem si oferi la un pret corect, spre o achizitie cat mai comoda. Astfel, am pregatit lansarea unui magazin online Dacic Cool. Noul magazin isi propune sa ofere produse de calitate, la preturile producatorilor. In primul rand vor fi oferite spre vanzare produse romanesti pentru sanatate si frumusete, deja prezentate, analizate si comentate pe site. Si pentru ca, astazi, mai mult ca oricand, a cumpara produse romanesti cred ca reprezinta o datorie a noastra pentru a sprijini economia si locurile de munca ale romanilor, adica ale noastre, ne-am hotarat sa deschidem un magazin online dedicat special produselor romanesti, produselor romanesti pe care noi, impreuna cu cititorii Dacic Cool, le-am considerat a fi produse de calitate.

Dacic Cool a incercat deja de mai mult timp sa lanseze provocarea de a analiza cu atentie comportamentul brandurilor si calitatea produselor. A incercat sa genereze acea responsabilitate pe care cumparatorul trebuie sa o aiba in fata brandurilor si a produselor, caci el, cumparatorul, nu este la cheremul brandurilor, ci acestea sunt cele care depind de cumparator. Am apreciat interesul de care s-au bucurat prezentarile si analizele de produs, inclusiv aprecirerea si critica acestora, la care au participat activ cititorii Dacic Cool si care au condus la desemnarea brandurilor si produselor Dacic Cool.

Cumparatorul este cel care hotaraste care produs si care brand va ramane in piata si care va disparea.
El este cel care este suveran in piata. Dar acest statut ii confera si o mare raspundere. Caci datorita acestui fapt el va primi exact ceea ce merita. El nu va mai avea dreptul sa se planga de faptul ca un produs de calitate a disparut din piata, iar unul mult mai slab calitativ pune stapanire pe piata, caci el este cel responsabil de aceste schimbari. Evident, nu actiunea singulara a unui singur cumparator poate genera astfel de schimbari, ci atitudinea angajata si capacitatea de a comunica a unor cumparatori care, prin reactia lor, pot genera o atitudine comuna. De aceea, trebuie sa ne exprimam, pentru a genera aceasta atitudine comuna. Cred ca este timpul sa invatam sa cumparam romaneste! Caci astfel vom reusi sa sprijinim economia romaneasca spre binele si prosperitatea fiecaruia dintre noi. De noi depinde daca se vor pierde si mai multe locuri de munca, daca ne vom adanci in recesiune, caci criza probabil nu va intarzia sa se agraveze, sau daca, dimpotriva, vom reusi sa ne asiguram noi locuri de munca si o economie mereu mai puternica.

In anii '90 eram cu totii nerabdatori sa ne putem bucura de produse straine. Am sanctionat prin atitudinea noastra de cumparatori brandurile romanesti cu un aspect jalnic si de multe ori de o calitate indoielnica. Dar am impins spre faliment si multe firme care aveau un real potential de crestere. Iar acest fapt a insemnat printre altele si pierderea a nenumarate locuri de munca si o prabusire a PIB-ului, respectiv a nivelului de trai. Astazi, din cauza crizei, lupta in piata este si mai acerba, iar multe firme incearca sa se impuna doar sau mai ales printr-o publicitate inselatoare si prin ambalaje stralucitoare. Este de datoria noastra, a cumparatorilor, sa discernem intre fanfaronada si calitate si sa actionam in consecinta, caci de aceasta actiune a noastra depinde ce vom gasi maine in piata. In aceste doua decenii au aparut multe firme romanesti. Dintre ele, unele incearca doar sa dea tunuri sau sa pacaleasca, dar altele chiar se lupta sa ofere produse de calitate la preturi corecte. Nu este cazul sa perpetuam greaseala de la inceputul anilor '90 si sa le sanctionam pe toate la gramada, cred ca o atitudine responsabila ne impune sa le analizam cu atentie si, prin actul nostru de cumparatori, sa sprijinim firmele serioase care intr-adevar vin spre noi cu produse de calitate la preturi corecte. Sprijinindu-le, ne asiguram ca si maine vom gasi in piata produse de calitate, dar, in plus, asiguram prin aceasta cresterea locurilor de munca si dezvoltarea economiei si implicit a PIB-ului, respectiv a fortei economice a tarii. Aceasta nu inseamna protectionism, caci nu sunt in joc masuri vamale, fiscale sau de alta natura, ci este vorba pur si simplu de placerea noastra de a cumpara. Orice german va prefera sa cumpere un produs Made in Germany si orice francez va prefera un produs frantuzesc. Este o mandrie, un orgoliu, daca vreti, un act care decurge din faptul ca germanul este mandru ca este german si francezul ca este francez si este, in egala masura, o corecta responsabilitate pe care, prin aceasta, si-o asuma. Doar noi am ajuns sa consideram ca mandria de a fi roman este... ceva ciudat. Daca privim la Europa de astazi, la lumea de astazi, vom vedea ca natiunile mandre sunt cele puternice. Trebuie sa fim mandri ca suntem romani! Trebuie sa stim ca putem fi puternici. Si vom fi! Trebuie sa facem curatenie in Romania. Trebuie sa stimulam initiativa romaneasca. Initiativa autentica, de calitate. Si sa sanctionam jaful si minciuna. Nu falsurile trebuie sprijinite. Ci autenticele produse romanesti. Produse de calitate, la preturi corecte, realizate de firme care prin activitatea lor intaresc economia acestei tari si ne dau un motiv in plus de a fi mandri ca suntem romani. De aceea, cred ca putem invata sa raspundem la o intrebare simpla: Esti roman? Cumpara romaneste! In noul magazin online Dacic Cool veti gasi produse romanesti, la preturi prietenesti.

In final, va astept cu drag si cu interes comentariile despre ce anume v-ar determina sa sustineti un magazin online cu produse romanesti. Pentru cele mai interesante 10 comentarii avem 10 premii! Fiecare premiu consta dintr-o cutie de aspirina naturala, Salicilol Natural de la Hofigal, si o cutie de gel Supliform de la acelasi brand romanesc, produse pe care credem ca oricine e bine sa le aiba in casa, pentru orice eventualitate...

P.S. Cu multumiri, pentru idei si pentru comentarii, premiile vor fi acordate urmatorilor: Rodica Puscasu, Popa V., Magda Manea, Victor, Sergiu, Veronica, Pricob V., Nina, Nicolae, Lia.




Joi, 26 Iulie 2012 13:52

Un magazin cool, Dacic Cool

Scris de Cecilia Caragea

Produse romanesti, la preturi prietenesti. Mai exact, chiar la preturile de fabrica. Asta puteti gasi in magazinul online Dacic Cool!
Dacic Cool, locul de intalnire al celor care simt si traiesc romaneste, al celor care apreciaza traditia si valorile romanesti, a supus analizei critice a cititorilor sai nenumarate produse romanesti pentru sanatate si frumusete, care s-au bucurat de un real interes. Si - tocmai la cererea cititorilor, care si-au dorit sa poata si cumpara aceste produse de aici - a luat fiinta acest magazin online. In afara de faptul ca produsele sunt oferite la pretul de producator, in cazul comenzilor ce depasesc 100 de lei este asigurata si livrarea gratuita. Dar, inainte de toate, este bine de stiut ca magazinul online Dacic Cool nu ofera decat produse romanesti, deja verificate si cerute de cititorii Dacic Cool, care au apreciat atat calitatea reala a acestor produse, cat si preturile lor cu adevarat prietenesti.

Astfel, magazinul online Dacic Cool isi propune doua obiective principale. In primul rand, sa ofere produse romanesti de calitate la preturi cat mai mici, caci astazi problemele de sanatate si cele de ingrijire sunt mai importante ca oricand si este esential sa stim ce cumparam si… sa putem cumpara cu un efort minim. In al doilea rand, credem ca este important sa invatam sa cumparam romaneste. Sa invatam sa apreciem adevarata calitate a unui produs, sa apreciem corecta valoare a banului, nu risipa, si sa invatam ce inseamna solidaritatea nationala, in ultima instanta promovarea propriului interes. Caci este interesul nostru, al fiecaruia, sa ne bucuram de lucruri de calitate, sa nu aruncam banii pe fereastra si sa contribuim la dezvoltarea economiei acestei tari, deci implicit la cresterea propriei noastre bunastari. Sunt lucruri simple, dar pe care, din pacate, inca nu le-am invatat si va trebui sa le invatam. Este exact ceea ce isi propune sa faca si Dacic Cool cu noul sau magazin online. Esti roman? Cumpara romaneste!

www.magazin.daciccool.ro




Marti, 24 Iulie 2012 16:51

Sarbatorind o idee cool, Dacic Cool

Scris de Cecilia Caragea

Cu un mic dulce si cu un pahar de vin, romanesc, desigur, ne-am bucurat de faptul ca o mai veche idee incepe sa capete contur, sa prinda viata. Un magazin online cu produse romanesti, doar cu produse romanesti, cu un raport calitate-pret corect si pe care le apreciem.




Marti, 17 Iulie 2012 18:28

Pe barba mea!

Scris de Cecilia Caragea

Pe cuvantul meu! Pe raspunderea mea! Imi asum eu riscul! Pe viata mea! Cam asta inseamna banala expresie Pe barba mea! cu care ne-am obisnuit atat de mult incat nici nu mai stim de unde vine... In Antichitate, daca aveai o barba frumos ingrijita, un par lung si bogat, aceasta era un semn al puterii, al vitalitatii, al fortei si al pozitiei sociale. Sclavii si cei cu munca grea nu-si puteau permite sa poarte barba sau sa aiba parul lung. Samson a devenit neputincios dupa ce Dalila i-a taiat parul in timp ce dormea, trebuind sa astepte un timp pana sa fie din nou in forta, cu parul lung si puternic, pentru a se ridica din nou la lupta. Zei, scoboratori din zei, nobili sau aspiranti la un asemenea titlu, cu totii aveau parul lung, parfumat, ingrijit. Spanii erau cei dubiosi, cei de care trebuia sa te feresti, cei care te inselau si cei care lupta dreapta nu o cunosteau... Ciudatenia de a nu-ti creste parul, diferita de situatia in care il pierdeai la un moment dat, insemna un caracter atipic, deloc de bun augur. Insa cei care isi taiau parul o faceau pentru a dovedi ca si-au inchinat viata unui tel anume, ca s-au inscris intr-o batalie mai presus de propria viata. Chiar si femeile care alegeau sa-si taie parul au facut asta la inceput incercand sa sublinieze ca rolul lor nu e doar acela de a fi frumoase, parul lung fiind un simbol al frumusetii, al feminitatii, al vegetatiei si al apelor... Ele voiau o cariera, voiau independenta, voiau sa sustina cauza feministelor de acum cateva decenii. Era firesc asadar sa-si taie parul. Insa ceva mai inainte in istorie barbatii au fost cei care au renuntat la parul lung si la barba. Doar se vroiau luptatori si nu mai aveau de prins doar vanatul cel mare, ci de construit imperii nemaivazute, pana la marginea lumii cunoscute... Da, multe ar fi de discutat si despre barbile iubitilor nostri... Insa pana una alta, asa cum am promis, in aceasta zi de marti, la intalnirea noastra traditionala din seria Martea Sanatatii, organizata impreuna cu brandul romanesc Hofigal, ne-am documentat ce anume ar fi bine sa le recomandam pentru o ingrijire adecvata. Trilavanda ne place cum miroase si promite a avea grija de tenul lor, asa ca le recomandam cu drag acest after shave cu esente naturale.
Si cum stim ca, mai presus de toate, ne vor frumoase, in timp ce povesteam despre ce li s-ar potrivi, ne-am gandit sa ne rasfatam si noi. Asa ca doamna farmacist Liliana Simion ne-a pregatit o masca pentru ingrijirea ochilor, antirid si anticearcan, pe baza banalului, dar uimitorului, cartof, combinat cu putin ulei de migdale, iar doamna Anca Daniela Raiciu, director de marketing Hofigal, ne-a dat cateva sfaturi pentru ingrijirea pielii in caz ca in aceasta vara vom merge la mare, la plaja... O vacanta plina de povesti ne asteapta!




Joi, 12 Iulie 2012 07:58

Un loc pentru a fi impreuna

Scris de Cecilia Caragea

Cateodata simtim ca avem multe de spus, tare multe, dar avem senzatia ca nu e nimeni dispus sa ne asculte, sa ne ajute, cu un sfat, cu o lamurire mai mult decat necesara. Cateodata nici macar nu asteptam vreo clarificare sau vreun ajutor, dar pur si simplu ne face bine sa vorbim, despre ceea ce am remarcat pe strada, despre un gand sau despre un vis, despre o idee care ar putea fi o solutie la vreuna din problemele noastre, ale tuturor... Da, ne mai intalnim in medii virtuale si vorbim cate in luna si in stele cu colegii de clasa plecati este mari si tari, dar lumea lor este alta, problemele lor sunt altele, ne intelegem cu sufletul, iar sperantele care ne-au mai ramas ne fac sa mai credem in ziua de maine, insa problemele imediate nu avem cum sa le rezolvam decat aici, impreuna, noi cei care ne lovim de ele si care stim ca "pe repede inainte" nu avem cum sa gasim solutiile cele bune, ca lucrurile trebuie cumpanite si judecate bine inainte de a le transforma in realitate, ca trebuie sa le discutam calm, cald, deschis. Iar noi, cei care ne-am intalnit in acest loc cool, dacic cool, simtim ca aici putem discuta lucrurile care ne framanta, lucrurile de care ne lovim, si - chiar daca pe moment nu avem solutiile adecvate si stim asta - credem ca la un moment dat le vom gasi. Impreuna. Cateva idei ale unei asemenea discutii despre cainii comunitari au fost prezentate si in ultimul numar al revistei Ioana. Ne bucuram ca ideile noastre au ajuns si la cititorii revistei Ioana, sansele de a ajunge la solutiile cele bune cresc, iar noi povestim mai departe cu drag, comunicam cu sufletul deschis, bucurandu-ne de fiecare nou interlocutor, caci fiecare in parte ne face mai bogati, pe noi toti...




Pagina 6 din 17
Te afli aici: Despre Dacic Cool